Toimiston väki viettää ansaittua lomaa jäätelöstä ja auringosta nautiskellen 29.6.–24.7. välisenä aikana. Tänä aikana toimiston sähköpostia ei lueta eikä toimiston puhelin ole käytössä. 

Vaikka toimisto hiljenee, koordinaattorimme lomailevat joustavasti pitkin kesää. Jos sinulla on siis akuuttia asiaa tai tarvetta saada meitä kiinni, voit mainiosti yrittää tavoitella koordinaattoreita suoraan heidän omien yhteystietojensa kautta, jotka löydät täältä.

Saatat hyvinkin tavoittaa jonkun meistä myös keskellä parasta kesäkautta!

SISKOT JA SIMOT TOIVOTTAA HYVÄÄ KESÄÄ!